BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 17, 2012

CHINA STAMPS!!!!

Komuniti Bloggers Penang
Assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!

Long time no see?? hahahahha 

I was busy collecting, buying and surveying the stamp market.

A lot of my customers, are demanding to see stamps from other countries, like Taiwan, Japan, China, Singapore.

Well, GREAT NEWS! I HAVE THEM!!

All you have to do is come to my shop at Prangin Mall 2pm-7pm, and take your own sweet time choosing the stamps of your heart desire~~

We no more do deliveries, though we do have orders, because in order to see and choose stamps, you have to see, touch and choose and pick the type and quality of the stamps yourself :)


If you think you could not stop by at my shop, no problem, do stop by at Lorong Kulit in the morning, 9am-12pm :)

I know, it is indeed hard to search and look for me from the lot number. So, now you can look out for me yourself, by the name Zack @ Zakaria

This is me Mohd Zakaria @ Zack at my shop at Zack& Min Trading, Prangin Mall
We have China stamps dating back in 1950's to the 90's. Joint issues with Japan, Malaysia, Taiwan, Moh Tze Tong badges collections n many many more. We have loose and set stamps all for you :) So come grab them before its too late and u may regret it :)

I'll be waiting for you at these locations:)

a) Lorong Kulit in front of the Penang stadium. My stall is by the entrance facing the coffee shop :)
9am-1pm

b) Zack & Min Trading, 3rd floor Prangin Mall, Facing the Parkson, in front of the eleveator :)
2pm-8pm

Call for us before you come? NO PROBLEM! 
ZAKARIA 016 4780576

We sell you at reasonable price. 

SEE YOU THERE!!!

*************************************************************


Assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!

Lama tidak jumpa?? hahahahha 

Saya sibuk mengumpul, membeli dan menganalisa pasaran setem di luara sana (cewaaah..)

Ramai pelanggan-pelanggan saya yang minta setem2 dari negara Jepun, China, Taiwan, Singapura.

BERITA BAIK UNTUK ANDA!!!! SAYA MEMANG ADA SEMUA SETEM2 NI!!!

Jadi, kalau nak mai tengok setem2 ni, kena la mai kedai saya di  Prangin Mall 2pm-7pm, dan ambil masa anda untuk pilih setem-setem yang anda suka~~

Minta maaf sangat sangat, kami tak buat lagi pekhidmatan penghantaran setem, walaupun ada yang buat pesanan, sebab dalam membeli setem ni, kena rasa,tengok kualiti, jenis, dan pilih setem tu sendiri :)


Sekiranya, rasa susah nak singgah kedai saya ni, x pa, x da masalah, boleh mai singgah di tapak saya di  Lorong Kulit 
9am-12pm :)

Saya tau. Kalau dah masuk lorong Kulit, susah gak nak cari nombor tapak kan? hahaha Oleh itu, ha, kali ni saya letak gambar saya kat bawah ni. Senang untuk anda semua nak cari saya. Kalau tidak pun, boleh tanya mana tapak
  Zack @ Zakaria, semua orang kenai :)

Ini la saya, Mohd Zakaria @ Zack di kedai saya ,Zack& Min Trading, Prangin Mall

Kami ada juga menawarkan setem China, seawal 1950-an hingga ke tahun 90-an. Joint issues dengan negara Jepun, Malaysia, Taiwan, koleksi badge Moh Tze Tong dan banyak lagi. Kami ada menjual setem secara sekeping2 dan juga secara set  :) Jadi, cepat rebut peluang ni sebab sekarang setem setem China dah sangat kurang di pasaran, sebelum anda menyesal :)

Kedatangan anda adalah sangat-sangat dialukan dan dinantikan di lokasi-lokasi berikut :)

a) Lorong Kulit di hadapan stadium Pulau Pinang. Tapak saya berhadapan dengan pintu masuk Lorong kulit yang menghala ke arah kedai kopi :)
9am-1pm

b) Zack & Min Trading, Tingkat 3 Prangin Mall, menghala Parkson, berhadapan dengan eleveator :)
2pm-8pm

Nak telefon dulu sebelum datang?? NO PROBLEM! 
ZAKARIA 016 4780576

Kami menjual setem pada harga yang berpatutan. Nak diskaun yang lebih? Hahahaha kena la beli banyak-bayak betul tak  :)

JUMPA ANDA DISANA!!!

2 comments:

  1. salam zack.
    awang dari langkawi. adalah kumpul sikit2.
    kalau awang nak buat secara kecilan biz setem ni zack boleh support ka stok setem dan FDC.
    plz info back at awangbara@gmail.com or 011-1671733.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaalaikumsalam en awang

      boleh tak da masalah. en awang cuba contact saya di 0164780576. lebih bek g kalau en awang boleh mai singgah kedai saya terus. sekarang dah makin banyak setem, bek malaya atau foreign.

      Delete